NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Aku Rindu Kau Seorang..



Annyeonghaseyo!

Dah lama bertaon tak update..huhu~Sehah duk Asrama sbb tu lah tak sempat.Tahu sk mane?k dah tahu !
Kehidupan sebagai seseorang bbukannya senang and byk cabaran..kadang2 kita kehilangan seseorang yg kita sayang jugak.Hurm..tak boleh diputarkan masa lagi.Aku sayang sagt2 dia tak tahu nak cakap mcmna..Sesungguhnya bukanlah dia seorang teman lelaki padahal teman bff aku..Aku harap dia dapat baca mende smua karut temarut ni..Stiap kali aku balik asrama mesti aku wechat dia..nak tahu perkembangan dia.Nak tahu jgak klau2 dia ada masalah skrang kan?? Setiap masalah mesti ada pada seseorang yg bernama insan.

And semalam..aku menitiskan air mata aku..bukannya nak menunjuk tapi ni luhan hati aku..Sahabat lama teringiang2kan date bithday aku..memang aku trlupa! and aku tak sangka hanya dia sorg yg teringatkan aku selama ni..Bukan dia saja..Setiap masa aku kat sk and asrama mesti aku teringatkan dia..klaulah dia ada di sisi aku skrang mesti aku tak sedih mcm skrang..Dulu2 dia slalu bagi aku sokongan dlm stiap halangan yg aku ada..sama mcm aku jgak!tapi skrang .. dah aku tak ade teman !

And pasal smlm aku suruh dia lupakan tarikh bithday aku..memang aku tak patut! tapi hati naluri aku yg berbicara..aku sayang dia! aku teringin jumpa dia! dia hanya seorang yg aku boleh percayai sebarai teman rapat  aku ! kejamnya dunia ini tak terkata..Harap2 berjumpa di akhirat nanti..Bolehkah dipercayai smua ni?bagaikan mimpi ! setiap kali aku teringatkan dia mesti aku cakap..aku nak dia balik!! insyallah klau ada masa aku nak pergi jumpa dia kat srida ! di mana aku selalu bertemu mukanya stiap hari tahun lepas!



Saranghae..