NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Its December!



Assalamualaikum and Anneonghaseyo!
its true..hari ni hari dalam bulan december so! Im happy today..bulan ni banyak manfaat.ini cuti!
krik3 aku tak tahulah nak share apaan tapi aku nak taip jugak..huhu.
Adalah sorang budak ni aku tanya dya.

Hg dapat ak mrsm?

Hg tau dah ka?

Erm..tahu dah ape aku cakap dalam hati.orang tanya dya dya tanya aku balik..memang arr!then,dya ckp dya tak check lagi dya dapat ke x .aku suruh la pi cari! dya balas dya tak tahu nak cari kat mana..Haish!aku jugak yg kena cari kat dya..aku katalah manja sangat!!eei..geram aku!

Dah malas aku nak cakap pasal dya..now,kita masuk tajuk PERCUTIAN!!
Family aku cakap nak pegi Sabah tahun ni..Dah tahu dah nak pegi sabah,saa dengan percutian kawan aku tu.Tapi tak tahulah jadi ke tak nak pegi kata nak pegi tapi tak pegi pegi lagi..hurm.nanti aku cari duit pegi seniri lagi bagus!And..Jumaat nih aku akan pegi Johor!Pegi dengan keluarga..family vocation!
Wah!tak sabar sabar..tapi yang ada satu masalahnya..aku baru dengar berita tadi dya hebahkan kata kat Mersing banjir teruk..hurm..apelah nasib aku!huaahuaa!Aku tak pegi mane2 pun tahun ni..bosan gila..
Kalaulah aku dapat pegi Singapore hari tuh..kan best!tapi..ada saja yang mengganggu..huh!korang! tolong belikan aku tiket flight ke korea!pliss..




I wish aku boleh naik flight tahun ni..Aku pernah pergi Brunei..and waktu umur aku berapa ntah..parent aku pernah bawak aku ke luar negara.tak silap..ntah tak ingat yang mam aku selalu bawak aku waktu kecik2 iaitu Pahang..my grandparent house..kdg2 gi bercuti kat sana! boringlah...wah!!laptop aku buat pasal!Keyboard oit!tak pelah..Bubbye!!