NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Dugaan..



Assalamualaikum and Annyeonghaseyo!
Actually..this time aku nak luahkan apa yang terbuku di dalam hati aku.aku rasa macam diri aku tak guna lagi macam dulu.act,musibah datang melanda aku dari habis exam lagi.Habis ja exam ada saja masalah-masalah yang tak diingin.and,result aku pun..aku tak inginkan.Ya Allah,hentikan semua ini..huhu
Apa yang aku inginkan hanyalah kejayaan di dunia dan diakhirat.Kalau tak dapat kejayaan di dunia pun bagilah kejayaan di akhirat.itu yang penting! Thats me!kalau aku ada masalah aku just pinggirkan diri aku dari orang laen.and dengar masalah yang berbisik di telinga aku..ngeri kan?
And thats day,aku turun trus dari pentas aku tahu sapa yg dapat cemerlang sape yang tak dapat.aku trus tunduk sambil jalan pergi ke amma tersayang aku..and air mata trus mengalir.act,sebelum nama aku kena panggil pun air mata ni dah wujud.waktu nama aku kena panggil aku tunduk macam aku dah tahu yang aku tak dapat yang cemerlang.And..pabila sir cakap result aku.dalam hati aku,just satu ayat."aku dah tahu".then,tarik slip result tu dari tangan guru besar.paksu ckp tahniah but,aku..bagi aku semua perkataan tu dah takde makna bagi aku.Harapan aku lenyap!!apa yang aku nk hanyalah 5A!aku tak tahu mana salah aku!aku tak tahu apa silap aku!kenapa semua masalah harus datang kepada aku!Kelmarin tu,aku minta maaf kat semua cikgu di srida!apa lagi??apa lagi!!ada lagikah salah aku di situ!aku tak pernah ambil kesempatan di mana-mana..sedangkan apa yang aku harapkan korang maafka aku!Pada hari tu jugak aku sorang ja yang minta maaf kat semua cikgu!kenapa aku jugak masalah nak tindas!kenapa aku!apa lagi yang aku inginkan di dunia ni slain kejayaan??apa lagi!!cukuplah hati aku dah musnah!cukuplah aku dah tinggalkan semua hati,rindu aku kat smuanya!mengapa masalah jgak yang ada sebagai harta aku!
Maaflah..maaflah..
Maaflah jikalau aku terkasar bahasa but aku dah cakap ini semua yg terbuku dalam hati aku..walaupun ramai yang bagi nasihat,kata2 itu semua tak guna!aku stress!aku tress!
Korang tak tahu apa yang wayar sedang membelit otak aku ni!korang tak pernah rasa macamna hati korang dihancurkan!sudahlah..tolonglah berhenti..aku tak sanggup mendengar pertanyaan pertanyaan yang boleh mencalarkan hati aku ini.Aku malu..aku berada dalam kelas pertama,malahan orang yang tak pernah berada dalam kelas pertama pun dapat yang cemerlang.aku tahu aku hilang satu a saja..tapi aku bagaikan hilangnya hati aku..percubaan..dua kali aku dapat 5A tapi apatah daya?aku tak dapat apa yang aku impikan.Aku stress!disebabkan ada yang ingin tahu..aku sanggup!sebab..sebab aku tak nak lagi simpan smua masalah ni dalam hati aku..
Masalah lgi..amma suka marah-marah aku..aku bagaikan hilangnya kasih sayang!seba tu lah.Amma marah aku setiap salah yang aku buat.and dya jugak selalu cari salah aku..sehingga sekarang dya ungkit aku yang tak dapat keputusan penuh ni..gara2 kehilangan satu!apa lagi yang kau nak??cukuplah!appa pulak dah tak layan aku dengan mesra macam dulu..aku rindu appa yang dulu.huu~tolonglah..amma selalu critakan keburukan aku ke appa!setiap hari mesti ada saja benda-benda yang nak aku sakit hati dengan diorg..diorang tak tahu.aku stress sbb tak dapat 5A..and diorang pulak buat lagi bgi aku stress!sama ja kakak aku smua tuh..diorang sama ja!sudahla..aku tak nak dah muka aku dibasahi dgn air mata.
Apa yang korang baca ni smuanya diri aku. Moralnya,aku suka berputus asa.ini sememangnya apa yang aku alami sekarang.korang dah tahu kan?aku dah kehilangan cinta kejayaan aku setakat ini.wslm.

thats menakutkan!