NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Result ! Result ! Result !




Assalamualaikum and Annyeonghaseyo!
Firstly,entry yang terakhir sebelum dapat result..huwaa~
aku takot..but kita tabah menghadapi..okeyh?dalam ni aku just nak cakap please doakan pelajar2 yang ambil peiksa upsr pada tahun ni dapat yang cemerlang atas usaha mereka tersendiri..Hope tak terlupa yang itu..and..aku doakan yang terbaik buat diri aku terutamanya..and kawan2 aku and smua yang ambil periksa.Hope skolah kite dapat bilangan pelajar yang cemerlang pada tahun ni..hope3




And for the best to other..aku nak buat solat tahajjud ini malam..tadi petang sudah minta maaf kat smua cikgu.nangis3 mata merah ape bagai..sampai umah aku tunduk jer masuk bilik trus kunci then,tidur..Zzz~
Kena tidur awal .. Result insyaallah klau terbaik akan sehah update.insyallah nnti nak ajak kawan rapat nak buat last farewell..insyallah~