NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Last Memories #2



Ended with Maal Hijrah..diikuti dengan majlis Khatan Quran..ini khas untuk budak derjah enam jer..Training banyak kali kowt sampai aku pun dah nak habis suara..wuahaha!!lawak3..
dalam training tu banyak kali kena marahla..tak masuk dewan lah,bacaan tak betul and ape2 jer lah.but aku tetap bersabar..kita rilex jer sis!buat dunno..wahaha!*penyakit sikit

And lastly hari terakhir tu barulah aku tengok diorg serius..aku tak!hahaha..cikgu2 pun puas hati last training tu.sapa yang pegang mike??orang india tuh..*jahat tapi okelah dya pandai bersuara..mike perempuan dapat dekat Ashya' tapi tak dengar suara langsung!macam mathlutfi cakap yang dya berlakon dalam mengajar kanak2 riang tu..hohoho!tak dengar langsung buat mulut jer..

Lepas tiba di sekolah kitaorg sholat maghrib dulu then makan3

                           

                            

And tibalah masa-masanya..



Bermulalah majlis tu..but,

Masalahnya satu..depa bagi ceramah punyalah panjang berderet nak mampus!waahaha!tak larat nak tunggu..lenguh2 habis kaki..tuu kawan aku yang cakap duk merengek kat sebelah aku..aku tak rasa ape pun just tak larat nak berbadan tegak!huhuu..

                               

Tuu dya ayah Hannan kowt??panjang dya masuk!kut belah situ kut belah sini..dan sana dan sini dan sinu..tak larat mau dengar yo!

                               

Dan korang nampak yang pengacara tu..nampak tak?dya sorang jer pakai sampin apa bagai..wahaha!!lawak3 aku just nak tanya mane bakal pengantin perempuannya tapi tak berkesempatan..




                                      
                                                                       *tak de kene mengene


                                       
                                        Cikgu Khairiah Angry teacher..ahaha nape senyum??ade ape2 ke??

And bermulalah kami punya persembahan..Kalamun Qodim mullaaa....lalalala..boleh masuk menyanyi time tuh..hahaha.Habis tu diorg bagi hadiah beg sorg satu..dalam tu adalah bunga telur and sebuah Al-quran kecil..cantik!!keluaran terbaru kot ade terjemahan,ada tajwid,colourful and keciq..ahaha

Lastly,sempat kami bergambar buat kenang-kenangan..itulah dinamakan memorable~cr: aisyah khalil






         Were posing sambil beratur nak amik makanan waktu nih..ahaha.bff~