NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Penemuan Sekolah??


Eh,muka macam Gwang Soo..
Assalamualaikum and Annyeonghaseyo!Just for awhile..semalam sehah dah nak mula dah but tetiba ada sorang ni muncul nak minta tolong.so sehah tolong je lah dya tak sempat nak post something..Semalam mcm nak buat title Ujian Maktab Mahmud tapi takowt ade orang cakap"Nak buat ujian pun nak heboh satu blog"itulah yg sehah tak sedap hati..but its is okay Aku tabah..banyak sgt masalah yg tuhan nak bagi ujian kat aku..Tetap bersabar okeyh!

Aku just nak cari skolah yg terbaik jer..and sempat aku minta Maahad Tahfiz Sains Darul Aman (mtsd), Maktab Mahmud Alor Setar(mmas),Sekolah Berasrama Penuh Integriti Kubang Pasu..Rasa sikit kan?itulah mrsm terlupa nak ambik borang!!Sayang gila kowt..Family aku sokong masuk mtsd..tapi aku tak nak!sebabnya nnti kena pkai jubah,purdah bagai..aku tak nak!aku tak nak3!dan aku tetap tak nak!
Hehe..

Kengkawan aku mcm aisyah khalil mungkin dya nak masuk mrsm klau tak dapat dya ckp nak masuk mmas jer.Frah pulak mmas jer dya yakin,and Ashya dya nak masuk smap kajang ker mrsm ntah..dya nak teriak klau dapat mmas ngan mtsd jer..teriak lah!Actually aku tarak mood nak menaip nieyh..Rasa mcm nak hempas jer keyboard nih..teringat pulak aku kat tetikus nih..Fa'ratun.Hehe..dya baca mampus aku..Aigoo~

Ujian mmas haritu..aku nak cakap yg..
Yang kertas tuh senang ja..bagi aku lah!Jangan cakap aku bangga pulak dan sebenanrnya aku tak bangga.*apa punya ayat??Its okay.Tapi,yang masalahnya..aku paling geramlah ustaz tuh dya pggil dah la sekor2..so,lambatlah kan?dalam kelas tu plak rasa mcam 35 orang lebih.Dari pukul 10.30 sampai pkul 12,45 baru nak habis..tuu pun nyenyak aku dibuatnya.Nasiblah aku bwak phone aku..Naseb3
Then ustaz tu pggil nama aku.tapi kan sebelum tuh aku sempat bermain mesej ngan ashya nih.duk bls chanyeol tunggu akulah.sehun duk tunggu aku nak bwak balik korea lah..haha*perangai kami..
Aku jgak sempat habiskan novel Love You Mrs Playboy aku..huhu dan sempat main pou aku..duk keciq tara tulah sbb aku seksa dya..hihii

Lepas Ashya kena pggil ngan ustaz tuh dya text aku..dya bls "Mampus weyh!ustaz tu tanya surah lpastu dya tanya hukum iqfa' waqaf.."Dada aku yg tadi duk tenang jer berubah dup dap2..Kau ni kan...suka bagi aku mcm tu.Naseblah nama aku last skali .waktu aku kena pggill tu ustaz tu just tanya surah al-fatihah and suruh baca surah yg ditulis atas kertas tu jer..senang gile bangang kan?Nasib dya tanya yg tu ja klau x aku baling dya dari atas korridor tingkat 2 tuh turun bwah..Bhahahaha*gelak gila

Alhamdulillah aku dapat jawab dengan aman..Dekat maktab mahmud..and aku yakin boleh jer dapat.Daripada 3000 lebih manusia ambil ujian tetapi hanya 200 jer yg dapat..takowt kan?
But it is okay,aku terima seadanya..Jalgayo!