NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Kucing menghantui Diri!



Hurm..~
Assalamualaikum dan Annyenghaseyo..
sejak hari Ahad hari tuh aku dihantui dengan seekor haiwan yang amat3 comel dan manja nieyh~
huhu..takowtnya..Fasal kucing aku minat dari dulu lagi dari keciq.Semalam aku tgk crite The Cat two eyes that see the death..Grrr~menakutkan..



Crita The Cat:Two eyes That See The Death
crita dya mcm adala satu crita hantu english nih..erk?betul ke?
Ape-apelah janji crita hantu jugak,right??crita kucing tuuh comel gila kowt!Gomeiney2~
Aku suka2..dan seekor lagi kucing Damwit..mcm fewwit sikit bunyi dya..comel right?tapi hantu dya takutt
Budak tuh rambut pendek mata dya bundar..comel and seram right?klau aku jumpa dlm dunia nih rasanya tak bangun utuk selama-lamanya..hahaha




crita tuh berakhir dengan happiness right?first2 tu takowt lah sikit..korg tgk camna?aku tgk klau dya buat situation mcm menakutkan sikit and waktu dya nak tgk blkg baju2 tuh..Warghhh!!!
aku lari ke belakang sofa tapi mata aku still on the skrin...muehehe then klau habis dah bab seram tu okey lah lari depan bailk..hehehe.Gadis tuh korean,right?aku tgk byk dah dya berlakon..dlm crita korean banyak lagi..tapi lupa dah title dya..hehehe

Lastly,dya jumpa budx perempuan tuh dlm satu tempat yg gelap.Aku suka watak gadis tuh dya fobia naik lif and takleh tutup pintu..takleh?tapi aku tgk adalah satu bab tuh boleh ja..pelik?takpelah..
aku crite ada rangka ker?hahaha just crita watak2 dan penutup..haha.Eloklah habis dah UPSR..
tunggu result jer..aku takut gak~

Masuk tajuk balik:

Kenapa sejak semalam..
diri ku dihantui oleh kucing..Kucing? Right..baca novel..selak-selak pasal kucing..tengok slot Saranghea pasal kucing..
tengah makan, kucing plak test suara seram dia kat belakang rumah..
mimpi pasal kucing sebab tengok cerita hantu pasal kucing.. 
(Bahayaaa..)

dalam kelas ada kucing sesat pulak,

haha..tuu kwn aku tulis..tapi jadi jgk atas diri aku..menakutkan right?aku adalah sikit2 rasa takut nak bela kucing lepas tgk filem seram tuh..ayah aku main acah2 mak aku..haha.buat gempaq bleh~
Aku pulak sikit lari kebelakang sikit2 mai depan balik..
aAyah aku ckp nnti tak pyh dah bela kucing,kucing ada hantu jaga dya..haha
ceh~aku pun ada jgak org jage..korg pun ade right??
klau x dak pun ada Allah,right??
Lepastu aku bls balik,Eeleh org yg aniaya ngan seksa dya yg hantu kacau dya..
Kena balik!

jilat bibir sebijik mcm sifat aku!

Dupdap2..nnti nak siapkan secondary giveaway..nnti join tau!Jalgayo~
#Fakta:aku letak gambar kucing byk2 sbb rambang mata..hahax aku nak pilih satu jer tapi..mcmnnilah jadinyew!