NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


Exo Store!


Assalamualaikum dan Annhyeong!
First2 sekali aku berterima kasih canget2 sebab UPSR habis sudah..
Aku gembira gila..rasa macam nak terjun bangunan jer...hahax.
About theme this page aku nak menjerit2 kuat2..sebab tengok barang exo.kalaulah aku terjumpa barang2 ni kat kedai mane2 tak terlepas peluang aku nak beli..huhu.
Especially kalau jumpa exo aku bukan menjerit dah..tengok2 terbaring atas lantai la tidaknyeww...
Tadi aku shopping kat page mane2 page exo store tengok2 apa yg best..then aku jumpak smua nih..
Yang something that i really2 want is:









Yang paling tak tahan aku teringin nak headphone n exo watch..banyak sebenornyew..
actually ada Bigbang,Ftislang,B.A.P,Infinite,Tara,One Direction and else..
Satu-satunye page aku jumpa yang kedainya jual di malaysia ada satu jer..yang laen ada kat Indonesia,Philipines..Kalau kat Malaysia ni banyak tapi kena cari lah..sehah cari kat page jer...wohoo!best nnti nak cari lagi..Haah page kat Malaysia tu ada kat Pahang..

Link


Huhu..nak?berminat sgt2?Pm diorang..sehah cume promote jer.Aku pun teringin jugak kesemua barang2 nih tapi nak beli sendiri tak nak online coz sehah tak biasa guna online..nanti nak gi shopping ngan Ashya..huhu *tak sabor!