NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


I Miss Him...




Assalamualaikum..

(mood sedih..)
Saya buat post nih bukan saja2..tapi post ini bermakna buat seseorang..
Tapi post ini private sikit ar..

Saya minta maaf kalau saya buat salah terhadap awak..
Selama ni saya salah sangka terhadap awak sebab dulu perangai awak memang nakal gila..
Tapi saya sedar sekarang ni perangai awak dah berubah,
Saya amat kecewa kerana tersilap langkah lalu kehilangan awak..
Kalaulah perkara ni tak terjadi mesti sekarang ni saya sudah gembira .
Tapi.bulan puasa kali ni saya rasa macam tak ade mood jer nak sambut..
Sebab awak sudah tak layan saya lagi..
Mungkin post ini bajet romance from me tapi
saya harap ini berharga buat awak..
Saya pun tak tahu kalau2 raya nnti awak masih maafkan saya?
Kalau saya mati nanti siapa yang akan sedih terhadap kehilangan saya..
Bukan sekadar ibu bapa saya,rakan baik saya,tapi ini juga awak..
Saya harap awak mengerti perasaan saya..
Dulu, saya sangat gembira kerana awak selalu di samping saya..
Awak selalu kacau saya tapi saya tak kisah kerana saya tidak kesepian..
Tapi sakarang ni,saya kesepian kerana kehilangan awak..
Saya harap awak kembali pada saya..

Hahaha ..bajet romance betullah..not my type but i just paste it..