NaSiha Mutalib !
d'owner


Diaries Owner Linkies Stuff

Annyeong ! Welcome to Paradise.I'm NaSiha Mutalib. 13y/o. Bahiyahrians. Please be nice here :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NaSiha Mutalib
Others:   


TuttI FruTTi


sehah tau nih ketinggalan zaman tapi apa salahnya klau kita kongsi kenangan bersama.hi!hari ini saya pergi Jitra ke lab ayah saya.waktu pulang tuh ayah saya ajak saya pergi ke tutti frutti .saya dan kakak saya menjerit kerana keseronokan.sebab kami tak pernah makan frozen yogurt nih.kali nih kami mkn dekat Jitra lah.masuk masuk tuh kami adik beradik straight terus ke counter...lepastuh si penjaga counter tuh ckp "adik tak tau ker mcm mna nak mula.?Mari kak tunjuk"hahhaa kami gelak kecil.maklumlah tak pernah pergi.si penjaga counter tuh pun tunjukkan tempat nak amik yogurt.kakak sayer amik dua scoop besar.saya cakap alaa.amik lah yang kecil satu..kakak saya buat tak heran...saya pun terguris hati la sedikit..mulalah perangaiku untuk merajuk..tak nak mkn.saya pun terus duduk bersebelahan mak saya..kakak saya datang sambil menatang dua scoop yogurt .saya pun tak nak mkn.sekerat jaan ayah saya cakap kat mak saya suruh amik satu scoop yang dia nak tuh..so saya pun berseri muka .mula lah tuh.tak dpt tahan senyum..hahaha.dapat jugak mendapat kenangan yang first time.saya terus menuju ke tempat amik scoop.lalu ambil yogurt yg berwarna white n pink colour.(favourite colour).kemudian saya menuju ke tempat ambil topping.saya pilih gula gula ,strawbery dan marshmallow.wah sedapnya..saya punya RM11.15.kakak saya punya -sekali parent-RM44.00.hehhe saya murah lagi..


gambar sekadar hiasan.
saya tak sempat amik gambar..

nota pink:my first time ever .i think this is my first time and last time.im so happy because i have experience In The TuTTi FruTTi.